Monday, July 18, 2005

Zomerfeesten - Zondag

De zondag is meestal een gezellige dag. Nog vers in mijn herinnering de enorme regenbui van vorig jaar tijdens het optreden van de Sjonnies op Plein 1944. Dit jaar geen Sjonnies op zondag, maar een aantal dames met sappige partypop als Abba, The Jacksons en zelfs de Dolly Dots! Maar zingen kunnen ze zeker wel en dat maakt weer veel goed. DJ Roog bracht verassend goed verteerbare mixen bij de Matrixx under the bridge. Het was er al weer druk, maar de sfeer was nog een beetje mat vond ik. De echte uitbundige house gangers heb ik nog niet gezien. Later in de week nog maar eens proberen.... En dan op de Waalkade Rowen Heze. Bestel mar, bestel mar! Er werd niet alleen veel bier gedronken, maar er werd ook regelmatig mee gegooid. Ondanks dat toch een aantal foto's kunnen maken. Gewoon even de camera schoonvegen :-) Daarna nog even gekeken naar een Jamaicaanse ska band La Kinky Beat. Kwalitatief minder dan de soul van gisteren, maar weer leuker dan Rowen Heze. Hoe ik de muziek precies zou moeten noemen weet ik niet, maar het is een soort ska rock met Latijns Amerikaanse ritmes. En dat was het voor de zondag.

1 Comments:

Hoi Rene,
Mooi verslag van de zomerfeesten en de complimenten voor je vernieuwde site uiteraard. Ik ben benieuwd naar de volgende foto's.
groetjes, Peter

posted by Anonymous Anonymous at 5:14 PM  

Post a Comment

<< Home