Thursday, August 04, 2005

Plaatboef


Nieuwe Binnenweg, Rotterdam

Tijdens het zomercarnaval kwam ik langs de Plaatboef, een winkel voor tweedehands LP's en CD's. Daar zijn er wel meer van, maar dit is juist de winkel waar ik regelmatig geweest ben in de tijd van de OV studentenkaart, en dan bedoel ik de volledige kaart zoals die er was in de jaren '90. In het begin nog regelmatig LP's gekocht, later meer CD's. Toch leuk om het na zoveel jaren eens terug te zien. O ja, voor mij geldt: ik ben te oud om geen LP's te hebben, maar te jong om een echte collectie te hebben. Voor mij is het dus niet de moeite nog een platenspeler te hebben.

2 Comments:

'te oud om geen LP's te hebben, maar te jong om een collectie te hebben'.
Prachtige zin, die moet ik onthouden. (overigens heel herkenbaar, volgens mij komen we uit hetzelfde tijdperk)

posted by Anonymous Anonymous at 12:20 AM  

Ik was 11 jaar toen de CD speler op de markt kwam. Weet je ongeveer hoe oud ik ben :-)

posted by Blogger Rene at 12:33 AM  

Post a Comment

<< Home