Saturday, July 22, 2006

Zomerfeesten 2006

De zomerfeesten van 2006 waren warm en gezellig, of eigenlijk gezellig warm. Best wel veel goede muziek gehoord van Nighthawks at the Diner, Van Dikhout, Di-rect en Hind. Hind zong in de Stevenskerk. Naast haar eigen repertoire ook twee fado's. De akoestiek van de kerk voegde feitelijk nog meer drama toe in de muziek dan er al in zit. Zeer fraai. Dit jaar heb ik tijdens de zomerfeesten vrijwel alleen met de compact camera gefotografeerd. Met het warme weer vind ik de spiegelreflex te groot en te zwaar om mee te nemen. Maar het voelde zeker niet als een beperking, alleen de compact mee.

Nieuw voor mij was de Latin Stage bij de Voerweg. Hier trad elke avond een latin band op met heerlijke salsa muziek. Al gauw werd deze plek de 'thuishaven' aan het einde van de avond om daar mijn vrienden en vriendinnen te ontmoeten. Daardoor kregen deze zomerfeesten iets speciaals mee. Ik hoop alleen wel dat ze volgend jaar de dansvloer waterpas leggen. See you next year!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home